Zobrazeno 1 - 10
of 4 809
pro vyhledávání: '"lab methods"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Neuroergonomics, Vol 5 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55e300353742496bb7d713ad8e995e02
Autor:
Parekh, Mohit, Ruzza, Alessandro, Rovati, Marco, Tzamalis, Argyrios, Romano, Davide, Gupta, Nidhi, Vaddavalli, Pravin, Bhogal, Maninder, Jhanji, Vishal, Sawant, Onkar, Semeraro, Francesco, Ponzin, Diego, Jacob, Soosan, Dragnea, Diana Carmen, Rodriguez-Calvo-de-Mora, Marina, Dhubhghaill, Sorcha Ní, Fogla, Rajesh, Sharma, Namrata, Jurkunas, Ula V., Ferrari, Stefano, Romano, Vito
Publikováno v:
In Survey of Ophthalmology November-December 2023 68(6):1129-1152
Autor:
Ayaz H; School of Biomedical Engineering Science and Health Systems, Drexel University, Philadelphia, PA, United States., Dehais F; School of Biomedical Engineering Science and Health Systems, Drexel University, Philadelphia, PA, United States.; ISAE-SUPAERO, Université Fédérale de Toulouse, Toulouse, France., Pilloni G; Department of Neurology, NYU Grossman School of Medicine, New York, NY, United States., Charvet L; Department of Neurology, NYU Grossman School of Medicine, New York, NY, United States., Bikson M; Department of Biomedical Engineering, The City College of New York, The City University of New York, New York, NY, United States.
Publikováno v:
Frontiers in neuroergonomics [Front Neuroergon] 2024 Aug 05; Vol. 5, pp. 1454894. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 05 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 11 (2023)
The MEGA Lab uses branding and marketing techniques as a complementary form of science communication to improve citizen science. Storytelling, inclusivity, personalization, digital marketing, and collaborations are key components to brand marketing.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a54ede0a50cb45699e2bfe043f9c23a6
Autor:
Iqbal, Mohammad Z.1, Clayton, Maureen E.1
Publikováno v:
Journal of STEM Education: Innovations & Research. 2020, Vol. 21 Issue 1, p41-50. 10p. 2 Color Photographs, 3 Charts, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In MicroRNA in Human Malignancies 2022:93-107
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.