Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"l2 context"'
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 6, Pp 974-989 (2024)
In recent times, there has been an upsurge of scholarly attention on hitherto occluded genres such as the Letter of Recommendation (LoR). Although several studies have been conducted on the LoR, studies on lexico-grammatical features are rare. This s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c420f7cbb434ded89a6cc71087c8b68
Autor:
Pietluch, Arkadiusz
Publikováno v:
Crossroads. A Journal of English Studies. (04 (27)):58-76
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973605
Autor:
Arkadiusz Pietluch
Publikováno v:
Crossroads, Iss 27, Pp 58-76 (2019)
The present study focuses on scrutinising the congruence between the two concepts which are currently at the forefront of the motivational research, namely self-efficacy and the mental representation of a future state which, in the literature, is ref
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26ea7cbbb3b4439baf9490559ba8ca2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
比治山大学紀要 = Bulletin of Hijiyama University. 24:37-44
Language learning, especially a foreign language learning is a long process. To become proficient in a foreign language, learners need to have clear goals to maintain their motivation. This paper focuses on Ideal L2 Self as an aspect of L2 motivation
Autor:
John T. Agor
Publikováno v:
Ghana Journal of Linguistics; Vol 7, No 1 (2018); 32-64
This descriptive study investigates English intra-sentence writing challenges of undergraduate students in public educational institutions in Ghana. To achieve this, analyses of responses given in a short English language test administered to final-y
Autor:
Kim, Jeung Deok
In spite of the increasing number of studies examining the reading-writing connection since the 1980s, little research has been conducted on how integrated reading-writing summary tasks in an L2 affect learners’ reading abilities. The complexity of
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1469775445
Autor:
Tunde Olusola Opeibi
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 1, Iss 5, Pp 49-63 (2012)
The view of discourse as serving transactional and interactional purposes cascades into practical realities in courtroom exchanges. As an institutional setting, the law courts exemplify a typical social domain where language provides the basis for co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.