Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"komunikační princip"'
This thesis deals with the topic of integrated teaching of Czech language in lower secondary School. Its aim was to find out the possibilities and limits of the implementation of this teaching. The data were collected through action research at Na Ro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::50b1c8c77e8002c9677286e25428f0e9
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527464
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527464
Publikováno v:
Studies in Applied Linguistics / Studie z Aplikované Lingvistiky; 2023, Vol. 14 Issue 2, p73-82, 10p
Autor:
ŠTĚPÁNÍK, STANISLAV
Publikováno v:
Z Teorii I Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego; 2021, Issue 30, p99-115, 17p
Autor:
Bačuvčíková, Petra
Publikováno v:
Modern Philology / Časopis pro Moderní Filologii (Charles University Prague, Faculty of Arts); 2020, Vol. 102 Issue 1, p125-129, 5p
Autor:
ŠTĚPÁNÍK, STANISLAV
Publikováno v:
Pedagogika; 2020, Vol. 70 Issue 1, p5-28, 24p
Autor:
kolektiv autorů
Monografie je věnována uplatňování interdisciplinárního přístupu ve školní výuce jazyků. Přináší teoretické vymezení interdisciplinarity a interdisciplinárních přístupů ve vyučování, zabývá se ústředními kurikulárním
Autor:
Štěpáník, Stanislav et al
Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkýc
Autor:
Huang, Yan
Publikace Yana Huanga představuje důkladný úvod do studia pragmatiky. Věnuje se klíčovým oblastem pragmatického bádání – implikatuře, presupozici, řečovým aktům, deixi a referenci, rozebírá vztahy pragmatiky ke kognici, sémantic
Autor:
Hájková, Eva
Kniha je výstupem grantového projektu GA ČR P407/12/1830 „Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka“ (Relationship between pupil's cognitive structures and language systém structure
Autor:
Valková, Jarmila
The general part of the book reviews the background, current understanding and key principles of the Communicative Approach to second language teaching with regard to their foundation in the Direct Oral Method. Usual teaching techniques and textbook