Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"knowledge-based education"'
Publikováno v:
Innovation and Green Development, Vol 2, Iss 4, Pp 100073- (2023)
This study explores a co-management approach to prepare future environmental engineers for green innovation and commercialisation by improving cooperation between academia and industry. Collaboration between academia, government, agencies, and indust
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c06e86c409444430bfe055b3522ce3ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sato, Tatsuzen
Publikováno v:
育英短期大学研究紀要. 38:11-30
The author has been involved with educating early-childhood educators for the last 40 years. Approximately 20 years ago, the enthusiasm of students to acquire the necessary knowledge and techniques they needed to become early-childhood educators bega
Autor:
Barman, Arup, Konwar, Jothika
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. III(6):7-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=196610
Autor:
Juszczyk, Stanisław
Publikováno v:
Chowanna. (29 (2)):16-36
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=80874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lwati: A Journal of Contemporary Research; Vol 13, No 3 (2016); 1-15
Language is indispensable in the process of education. Education, on the other hand, language is universally acknowledged as a problem solver, which makes it paramount in the achievement of human developmental goals. It is also the key to transformat
Autor:
Juszczyk, Stanisław
The work constitutes an analysis of selected sociological, psychological and pedagogic issues of the knowledge-based society. A special emphasis was paid to the role of education in the changing society, knowledge construction, professional skill and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::9be551dcee6dca729a9b1866f9244aee
http://hdl.handle.net/20.500.12128/17766
http://hdl.handle.net/20.500.12128/17766