Zobrazeno 1 - 10
of 2 748
pro vyhledávání: '"knowledge of adhd"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Padilla, Alessandra Miranda, Cuartas, Daniela Barrios, Henao, Luisa F. Duque, Arroyo, Edinson A. Burgos, Flórez, Jorge E. Salazar
Publikováno v:
In Revista colombiana de psiquiatría (English ed.) July-September 2018 47(3):165-169
Autor:
Liu, Tai-Ling1 (AUTHOR), Hsiao, Ray C.2 (AUTHOR), Chou, Wen-Jiun3,4 (AUTHOR) wjchou@cgmh.org.twom, Yen, Cheng-Fang5,6 (AUTHOR) p03132006@gmail.com
Publikováno v:
BMC Public Health. 6/24/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Miranda Padilla, Alessandra, Barrios Cuartas, Daniela, Duque Henao, Luisa F., Burgos Arroyo, Edinson A., Salazar Flórez, Jorge E.
Publikováno v:
In Revista Colombiana de Psiquiatría July-September 2018 47(3):165-169
Autor:
최연숙1 white9879@hanmail.net
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. May2017, Vol. 15 Issue 5, p363-372. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November-December 2012 33(6):2028-2039
Autor:
Golson, Megan, McClain, Maryellen
ADHD symptoms and associated behaviors as well as the commonly co-occurring disorders can result in a variety of suboptimal outcomes for individuals with ADHD. Timely identification and intervention are warranted to increase the likelihood of positiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::791eb00d56c4e32aaaf57f40e33cc044
Publikováno v:
International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development. 11