Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"knowledge in curriculum"'
Publikováno v:
South African Computer Journal, Vol 36, Iss 1 (2024)
When "quality being everyone’s business" coincides with the reality of a disruptive work environment, critical self-evaluation becomes an essential tool to ensure accountability. Academics who design curricula and their tuition offering have a cert
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77b2f24e3a494963b99bd923e470f796
Publikováno v:
Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Psychologia-Paedagogia, Vol 67, Iss 2 (2022)
The current educational paradigm implemented worldwide is the development of competence comprising knowledge, skills, and attitudes. This research aims to investigate the acquisition of procedural knowledge and competencies targeting this type of kno
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2cc42d2605b4d4aadef72271e68dcfa
Autor:
Young, Michael1 m.young@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Curriculum Journal. Jun2021, Vol. 32 Issue 2, p376-378. 3p.
Autor:
Roselma Lopes Ribeiro
Publikováno v:
Diversitas Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 1406-1414 (2021)
This work aims to bring to the debate the implications of teaching geography in the Knowledge Connections Program at the Federal University of Alagoas along with the experience of monitoring. The referred Program contributes to the preparation of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3b89929c37e419494d92b307fbabc3b
Autor:
Cervone, H. Frank
Publikováno v:
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 2017, Vol. 47, Issue 4, pp. 454-466.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monica Chepngetich Samoei
Purpose: This paper explores agriculture teachers’ perceptions of the inclusion of indigenous technical knowledge in secondary school curriculum. Design/methodology/approach: This study used a cross-sectional research design to determine the percep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::e003cfcbfebe65593a7b2c207b395789
https://zenodo.org/record/8064174
https://zenodo.org/record/8064174
Autor:
Takashi, Shimura
Publikováno v:
上越教育大学研究紀要 = Bulletin of Joetsu University of Education. 41(2):379-392
Autor:
ARIMOTO, Masahiro
Publikováno v:
Annual Bulletin, Graduate School of Education, Tohoku University. 8:37-61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.