Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"knowledge boundaries"'
Autor:
Zasa, Federico Paolo, Buganza, Tommaso
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management, 2023, Vol. 27, Issue 9, pp. 1-21.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJIM-07-2023-0565
Publikováno v:
Frontiers in Health Services, Vol 4 (2024)
IntroductionImplementation and adoption of quality improvement interventions have proved difficult, even in situations where all participants recognise the relevance and benefits of the intervention. One way to describe difficulties in implementing n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cfe584917694b65ad931e799883bc9a
Autor:
Kravčenko, Dmitrijs
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2023, Vol. 35, Issue 3, pp. 265-287.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-04-2022-0046
Publikováno v:
Health Expectations, Vol 25, Iss 4, Pp 1967-1978 (2022)
Abstract Introduction Patient and public involvement in research is anchored in moral and epistemological rationales. Moral rationales relate to the public having a right to influence how knowledge about them is generated. Epistemological rationales
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2c455b093674218a4370eb9ece96d69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Team Performance Management: An International Journal, 2021, Vol. 27, Issue 3/4, pp. 316-331.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TPM-11-2020-0096
Publikováno v:
Nordic Journal of Studies in Policing, Vol 7, Pp 121-136 (2020)
Abstract This article investigates the interprofessional collaboration between the police and Child Welfare Service, in cases of domestic violence against children. We apply a knowledge sharing lens when exploring possible knowledge boundaries to ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b122db93e809496ca0f52e1b589e2198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.