Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"knowledge and beliefs"'
Autor:
Helen Stephenson, Michael J. Lawson, Lan-Anh Nguyen-Khoa, Sean H. K. Kang, Stella Vosniadou, Carolyn Murdoch, Lorraine Graham, Emily White
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This research investigated the details and effects of a short online Professional Learning Program designed to develop teacher education students’ knowledge about how to promote self-regulated learning (SRL) in the classroom. The Program was based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51b69d322f4949b3b8925ff30a89b748
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 6, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Faced with international science and technology competition, strengthening information, communication, and technology (ICT) use has become the core goal of science education. Many studies have revealed that teachers’ professional developme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f80bf941cd944c0081a789a819b345fc
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 6, Iss SI, Pp 161-176 (2023)
Teachers’ personal beliefs and understanding about science topics play a vital role in students learning. This is especially relevant for the teaching of climate change which is a scientifically complicated topic that can also be influenced by pers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7203985f1b44e4aa15cecd44f2f9438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicola D. Foxlee, Siti Aishah Taleo, Agnes Mathias, Nicola Townell, Lachlan McIver, Colleen L. Lau
Publikováno v:
Tropical Medicine and Infectious Disease, Vol 8, Iss 10, p 477 (2023)
Antimicrobial resistance (AMR) is included in the ten most urgent global public health threats. Global evidence suggests that antibiotics were over prescribed during the early waves of the COVID-19 pandemic, particularly in low- and middle-income cou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5c5f499e3104fcd9986b83dcf84f38f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana De Carvalho, André Bussières, Simon D. French, Darrell Wade, Debbie Brake-Patten, Lino O’Keefe, Barbara Elliott, Ken Budgell, Sara O’Reilly, Daphne To, Amanda Hall
Publikováno v:
Chiropractic & Manual Therapies, Vol 29, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract Background Low back pain (LBP) rarely requires routine imaging of the lumbar spine in the primary care setting, as serious spinal pathology is rare. Despite evidence-based clinical practice guidelines recommending delaying imaging in the abs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ee5be85d4704b79a9f2a7301a573a2a
Autor:
Jirattikorn, Amporn, Tangmunkongvorakul, Arunrat, Musumari, Patou Masika, Ayuttacorn, Arratee, Srithanaviboonchai, Kriengkrai, Banwell, Cathy, Kelly, Matthew
Publikováno v:
International Journal of Migration, Health and Social Care, 2020, Vol. 16, Issue 4, pp. 543-556.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.