Zobrazeno 1 - 10
of 103 386
pro vyhledávání: '"knowledge and beliefs"'
Autor:
Noman, Sarah1 (AUTHOR) saranoman12@gmail.com, Elarusy, Nadya Mohamed Elfeturi2 (AUTHOR) n.elarusy@zu.edu.ly, Rahman, Hejar Abdul3 (AUTHOR) arhejar@yahoo.com, Ismail, Suriani3 (AUTHOR) si_suriani@upm.edu.my, Azzani, Meram4 (AUTHOR) meram@uitm.edu.my, Taresh, Sahar Mohammed5,6 (AUTHOR) sahartaresh@taiz.edu.ye, Aljaberi, Musheer A.7 (AUTHOR) m.al-jaberi@erasmusmc.nl
Publikováno v:
BMC Cancer. 12/6/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Khadija, Bano1 (AUTHOR) khadija.akhsp@gmail.com, Swaleha, Tariq1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Family Medicine & Primary Care. Oct2024, Vol. 13 Issue 10, p4605-4610. 6p.
Autor:
Cięszczyk, Natalia1 (AUTHOR) cieszczyknatalia@gmail.com, Czech, Marcin2 (AUTHOR), Pronicki, Łukasz1 (AUTHOR), Gujski, Mariusz1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinics & Practice. Aug2024, Vol. 14 Issue 4, p1285-1295. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah Noman, Nadya Mohamed Elfeturi Elarusy, Hejar Abdul Rahman, Suriani Ismail, Meram Azzani, Sahar Mohammed Taresh, Musheer A. Aljaberi
Publikováno v:
BMC Cancer, Vol 24, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Background Breast cancer (BC) is the most prevalent cancer among women. Teachers play a crucial role in promoting healthy behaviors, including breast cancer screening (BCS). This study aimed to assess the impact of an Health Belief Model (HB
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e5dfc5ea18a40579337b1c58aa48cab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.