Zobrazeno 1 - 10
of 1 181
pro vyhledávání: '"knowledge–action gap"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Conservation Science, Vol 5 (2024)
In the field of biodiversity conservation, there is a growing need for research to translate to real-world impacts. Currently there exists a gap between research outcomes and on the ground action, commonly referred to as the knowledge-action gap. Pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/073fd7bb2dc74c7e94537b5bbaf49610
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mooney, Margaret E.1 (AUTHOR) margaret.mooney@ssec.wisc.edu, Middlecamp, Cathy2 (AUTHOR), Martin, Jonathan3 (AUTHOR), Ackerman, Steve A.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society. Oct2022, Vol. 103 Issue 10, pE2265-E2272. 8p.
Publikováno v:
Human Development, 2019 Jan 01. 62(3), 101-129.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26765241
Autor:
Swartz, Sharlene1,2 sharlene.swartz@gmail.com, Nyamnjoh, Anye3, Arogundade, Emma4, Breakey, Jessica5, Bockarie, Abioseh6, Osezua, Oghoadena C.7
Publikováno v:
Journal of Moral Education. Jun2022, Vol. 51 Issue 2, p186-203. 18p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Safaya, Smriti
Publikováno v:
School Science Review; Dec2021, Vol. 102 Issue 383, p26-32, 7p