Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"knowing students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nyna Amin, Renuka Vithal
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 35, Iss 3, Pp 1-9 (2015)
Based on a critical ethnography of an urban high school that exemplifies the many changes of post-apartheid South Africa, this paper presents data about two teachers who propose opposing perspectives and practices of knowing students. The analysis of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1fb5167403e4d73907d9d49a059b366
Autor:
Amin, Nyna, Vithal, Renuka
Publikováno v:
South African Journal of Education, Volume: 35, Issue: 3, Pages: 1-9, Published: AUG 2015
South African Journal of Education; Vol 35, No 3 (2015)
South African Journal of Education, Vol 35, Iss 3, Pp 1-9 (2015)
South African Journal of Education; Vol 35, No 3 (2015)
South African Journal of Education, Vol 35, Iss 3, Pp 1-9 (2015)
Based on a critical ethnography of an urban high school that exemplifies the many changes of post-apartheid South Africa, this paper presents data about two teachers who propose opposing perspectives and practices of knowing students. The analysis of
Universities are social universes in their own right. They are the site of multiple, complex and diverse social relations, identities, communities, knowledges and practices. At the heart of this book are people enrolling at university for the first t
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/33147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.