Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"khovd state university"'
Autor:
K. Orlova, B. Davaadorj
Publikováno v:
Oriental Studies, Vol 8, Iss 2, Pp 161-165 (2018)
The study of the written heritage of Mongolian peoples has a long tradition. The largest collections of manuscripts and xylographs in Russia are concentrated in St. Petersburg, Ulan-Ude, and some of them are in Elista and Kyzyl. In Mongolia the riche
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7556b3624a4c4a42bbc86757d665dbba
Autor:
D. Muzraeva, A. Batsuuri
Publikováno v:
Oriental Studies, Vol 7, Iss 4, Pp 171-174 (2018)
The authors present to the readers’ attention their attempt to observe the collection of old written manuscripts in the Tibetan language stored in Khovd State University (Khovd, Mongolia), as well as the specimen of scientific descriptions of some
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cee9f5b737f469598908909d169ecf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вестник Калмыцкого института гуманитарных исследований РАН.
Статья основана на полевых материалах, собранных в Кобдоском (монг. Ховд) аймаке Монголии. Составлены сведения о письменных источниках,
Publikováno v:
Geography & Natural Resources; Dec2022, Vol. 43 Issue 4, p386-393, 8p
Autor:
TISHKIN, Alexey A.1
Publikováno v:
Asian Perspectives: Journal of Archeology for Asia & the Pacific. 2020, Vol. 59 Issue 2, p453-477. 25p.
Autor:
Rudaya, Natalia1,2,3, Frolova, Larisa4, Palagushkina, Olga4, Nazarova, Larisa2,4, Otgonbayar, Demberel5, Syrykh, Liudmila6
Publikováno v:
Geophysical Research Abstracts. 2018, Vol. 20, p6438-6438. 1p.
Autor:
Bespalov, Alexander1 (AUTHOR) bam56@mail.ru, Prudnikova, Marina1 (AUTHOR), Nyamdorj, Bavuu2 (AUTHOR), Vlasov, Mikhail1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Moral Education. Sep2017, Vol. 46 Issue 3, p258-271. 14p.
Publikováno v:
Psychiatria Danubina; 2022 Supplement, Vol. 34, pS26-S888, 863p