Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"keyword selection"'
Autor:
marjan vosughi, Zohreh Nafissi
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 12, Iss 26, Pp 263-302 (2020)
Stated key words after the abstract section in research articles are among those lines of inquiry which have received less attention in Applied Linguists (AL) studies. In this paper, the researcher explored the distribution of stated key terms and ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a18de598029461db5262a689e121e76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heidarali Dahmardeh
Publikováno v:
Literary Arts, Vol 5, Iss 1, Pp 81-96 (2013)
Abstract Nezami’s Poem is in the front rank of poetry. He always attempted to choose the best words- fine words using beautiful words and expressions. His poetry is enriched by his power of imagination and awareness of the common knowledge and bel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b400cf3bd2ba4ad6b6e1f8d4310d27fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 13; Pages: 7722
In this paper, we present a study on keyword selection behavior in social media analysis that is focused on particular topics, and propose a new effective strategy that considers the co-occurrence relationships between keywords and uses graph-based t
Autor:
Shin, Woo Choel
Search advertising refers to the practice where advertisers place their text-based advertisement on the search engine's result page along with the organic search results. With its growing importance, search advertising has seen a recent surge in acad
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10161/2486
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.