Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"kards"'
Publikováno v:
پژوهشهای زبانشناختی در زبانهای خارجی, Vol 12, Iss 4, Pp 416-440 (2023)
The emerging interest in the concept of teachers’ decision-making as a key to teaching effectiveness has mounted over the last few years. Although the number of studies conducted in this area has been vast, there is a paucity of literature on the i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/457acfb622bf4b50a593313b08c77115
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 24, Iss 2, Pp 99-115 (2022)
This article reports on a qualitative case study that explored the use of Kumaravadivelu’s “Knowing, Analyzing, Recognizing, Doing, Seeing” model as a teacher evaluation tool to identify critical and reflective aspects of teachers’ practices
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49459557147e4661a129d126634ddf43
Autor:
Vahid Hassani, Mohammad Khatib
Publikováno v:
IJET (Indonesian Journal of English Teaching), Vol 9, Iss 1, Pp 1-18 (2020)
This research aimed at investigating the impacts of knowing, analyzing, recognizing, doing, and seeing (KARDS) on Iranian English as a foreign language (EFL) teachers’ professional identity reconstruction in the context of high schools. Purposive s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7032025bbe5e4093b1b1da9cbd08c9a5
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 9, Iss 1, Pp 75-102 (2020)
This research aims to investigate the contributions of KARDS (knowing, analyzing, recognizing, doing, and seeing) to Iranian English as a foreign language (EFL) institute teachers’ professional identity reconstruction. The researchers employed purp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b41f42c97044d4f82a793ce0a3752e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dolliver, Mark
Publikováno v:
Adweek Eastern Edition. 3/6/2000, Vol. 41 Issue 10, p32. 1p. 3 Black and White Photographs.