Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"justice with service recovery"'
Publikováno v:
Pakistan Journal of Commerce and Social Sciences, Vol 13, Iss 1, Pp 62-94 (2019)
Customer loyalty has gained foremost attention among the practitioners and the academic researchers because of its proximity to organizational growth, profit and survival. Based on existing literature, this study has highlighted a few critical issu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdf5051f1c6d465e9d9416cf63e7a9f3
The paper investigates and compares different groups of customers (stayers and switchers) in terms of antecedents of customer loyalty in the telecommunications (telecom) sector, specifically, customer satisfaction, perceived service quality, perceive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c79e862ee3cc36537878347a5ad6614e
http://hdl.handle.net/11367/93310
http://hdl.handle.net/11367/93310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çanakgöz, Gülgün
Hizmetin doğası gereği, "hatasız hizmet" sunumunun neredeyse imkansız olduğu göz önüne alındığında, hizmet hataları sonrasında oluşan müşteri memnuniyetsizliğini memnuniyete dönüştürecek hizmet telafisi sistemlerinin ne kadar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::ee1ca8fcd5eafaad57c2b475f0edc882
https://hdl.handle.net/11454/8371
https://hdl.handle.net/11454/8371