Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"justice belief"'
Autor:
Kobs, Scarlett Madeline
In der vorliegenden Dissertation wurden Gerechtigkeitsüberzeugungen von praktizierenden und angehenden Lehrkräften in inklusiven Unterrichtssettings untersucht. In Teilstudie 1 wurden Textvignetten, in denen SchülerInnen-Lehrkraft-Interaktionen be
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/26861
Publikováno v:
Türk Spor ve Egzersiz Dergisi, Vol 17, Iss 2, Pp 54-59 (2015)
This study aims to reveal the research results of the effects of the relation between individual perception of justice (belief in a just world) and decision-making on the students of faculty of physical education and sport sciences. In this context,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ae9a8d7529649cca09bd6933db1ec18
Autor:
Melehat Gezer
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 45, Sayı 201 (2020)
This study, aiming to determine secondary school students’ social justice beliefs, employs the design of case study- which is one of qualitative research approaches. The study was conducted with the participation of 61 students who were the seventh
Autor:
Schultz, Thomas, author
Publikováno v:
Transnational Legality : Stateless Law and International Arbitration, 2014.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199641956.003.0004
Publikováno v:
Volume: 17, Issue: 2 54-59
Turkish Journal of Sport and Exercise
Turkish Journal of Sport and Exercise
This study aims to reveal the research results of the effects of the relation between individual perception of justice (belief in a just world) and decision-making on the students of faculty of physical education and sport sciences. In this context,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41ed8cd8bba5fb2d9ceca014ab582761
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tsed/issue/21508/230740
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tsed/issue/21508/230740
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.