Zobrazeno 1 - 10
of 6 212
pro vyhledávání: '"junior secondary schools"'
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Studies / Magallat Al-Dirasat Al-Tarbawiyyat Wa-Al-Bafsiyyat. 2024, Vol. 18 Issue 3, p329-340. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity September 2023 49
Autor:
Abdulrazak Mohammed, Jamila Yusuf
Publikováno v:
Facta Universitatis. Series, Teaching, Learning and Teacher Education, Vol 7, Iss 2, Pp 265-277 (2023)
This study was conducted to assess the employability skills acquisition need for self-reliance in business studies among government junior secondary schools students in Niger State. The researchers raised two research questions for the study. In line
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49bf4853158c4b539f355ccf000658a9
Autor:
Rotimi M. Akande, Adetayo A. Adebanjo
Publikováno v:
West African Journal of Open and Flexible Learning, Vol 12, Iss 1 (2023)
This study examined the impact of video instructional techniques on enhancing the learning outcomes of vulnerable learners in secondary schools. In the context of evolving teaching methods and the imperative to address diverse learning needs, the stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb8b4c2457464480bb5f9d5047c5cca3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chong, Eric King-man, Pao, Shun Shing
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2021, Vol. 11, Issue 4, pp. 677-690.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-09-2020-0219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iorver, Tondo Richard1 tondorichard@gmail.com, Thomas, Yankyar Ashulaga2 tomyanki2010@gmail.com
Publikováno v:
Library Philosophy & Practice. 2022, p1-49. 49p.