Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"joint displays"'
Publikováno v:
In Methods in Psychology December 2021 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Methods in Psychology, Vol 5, Iss , Pp 100080- (2021)
Joint displays provide a visual means to represent the integration of qualitative and quantitative research in addition to a framework for thinking about integration and organizing data, methods, or results. Despite increases in the use of joint disp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5176512229204013935f99aad92170c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
As measured by the Teachers Responsibility Scale, teachers appear to have surprisingly low levels of personal responsibility for student motivation even though they qualitatively identify low student motivation as a major teaching concern. Thus, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/100ca281f9a24d1389e58f7d96560cf0
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Vital events, such as widowhood and retirement, are broadly accepted as points of inflection in the lives of older adults that often differ according to gender. In this study, we analyzed the influence of gender on meaningful leisure among older adul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fa53f74c84a4019ad96170f096a1887
Autor:
Guetterman, Timothy C.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:754-762
Autor:
Kuckartz, Udo a, Rädiker, Stefan b
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:500-512
Autor:
Creamer, Elizabeth G.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:411-416