Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"joint book reading"'
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 24, Iss 1, Pp 175-200 (2020)
This study examines the relationship between mothers’ use of gestures and the lexical production of their children, measured in a joint book-reading task. Fifteen mother-child dyads participated, all monolingual native speakers of Mexican Spanish.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/574bbdb1463e40f1af96e922af8b8b99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haddad, Rima
This dissertation investigates the vocabulary and narrative skills of 100 Arabic-Swedish-speaking children (aged 4–7 years) in Sweden cross-sectionally and the development of these skills (4 to 6) in a subgroup of 10 children longitudinally. Also,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______361::24901de3f574ba083f9f448cda25f057
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-489076
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-489076
Autor:
周育如 Yu-Ju Chou, 黃迺毓 Nei-Yuh Huang
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 55, Iss 3, Pp 33-60 (2010)
本研究旨在檢視親子共讀情緒言談與幼兒情緒理解能力的關係。以四十六組親子為對象,進行親子共讀問卷調查、學前幼兒語言障礙量表與幼兒情緒理解測驗施測,以及親子共讀語料分析,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b66d3f80f10b4a6387f3259451621aae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Преподаватель ХХI век.
Литература для «молодых взрослых» (young adult) в англоязычном мире, пожалуй, существует со времен «Алисы в стране чудес». Для российского кни
Autor:
Vinel, Elise
Cette recherche s’inscrit dans une approche dialogique et interactionniste du langage. Dans la suite des travaux soulignant l’importance de la culture (Tomasello, 2004) et des récits (Bruner, 1983, 1996, 2006), ainsi que des interactions qui y o
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2014PA030149/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.