Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"job-embedded professional development"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 542 (2023)
Educators rely on professional development to improve instruction. Research suggests that instructional coaching which utilizes specific coaching practices, such as classroom observation followed by debriefing and goal setting, and integrated strateg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c9687a21deb42179d4e9d9adb6984d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van den Berg, P.
MEd (Curriculum development), North-West University, Potchefstroom Campus Current national and international reading literacy statistics for South African learners point to the fact that a substantial number of learners are unable to read at acceptab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::8d72da8045c156ac696820a55d7be0a0
https://orcid.org/0000-0002-1603-0365
https://orcid.org/0000-0002-1603-0365
Autor:
Jones, Amber
Professional development is a critical part of school improvement and enhancing teacher quality; yet there is limited literature about how principals design and lead effective professional development systems. The research activities in this qualitat
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1609148/
The purpose of this action research was to understand how reflective, job-embedded early childhood science professional learning and development (PLD) impacted Early Head Start (EHS) teacher learning and their perceptions toward science with toddlers
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2286/R.I.53652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis advisor: Robert J. Starratt
This case study examined teacher collaboration and teacher change while in the process of differentiating instruction in the area of mathematics in an elementary school. The project included a two-tier professi
This case study examined teacher collaboration and teacher change while in the process of differentiating instruction in the area of mathematics in an elementary school. The project included a two-tier professi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/632