Zobrazeno 1 - 10
of 2 870
pro vyhledávání: '"jigsaw method"'
Autor:
Bhardwaj, Namita1,2 (AUTHOR) nabhardw@utmb.edu, Lee, Wei-Chen1 (AUTHOR), Campbell, Kendall M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of CME. Dec2024, Vol. 13 Issue 1, p1-4. 4p.
Publikováno v:
Journal of CME, Vol 13, Iss 1 (2024)
The jigsaw method which utilises peer-teaching in small-group settings permits a facilitator to incorporate active learning strategies into their educational toolbox. In November 2022, we evaluated the impact of the jigsaw method with groups stratifi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4304d1baa97a448994d81aa68c70d129
Autor:
Kumar, R. Chetan1 (AUTHOR), Bansal, Prerna2 (AUTHOR), Shandilya, Hemant1 (AUTHOR), Singhal, Aparna3 (AUTHOR) ahasai1113@gmail.com, Bansal, Anupam Kumar1 (AUTHOR), Agarwal, Harish Kumar S4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Scientific Society. Jul-Sep2024, Vol. 51 Issue 3, p366-371. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Chetan Kumar, Prerna Bansal, Hemant Shandilya, Aparna Singhal, Anupam Kumar Bansal, Harish Kumar S Agarwal
Publikováno v:
Journal of the Scientific Society, Vol 51, Iss 3, Pp 366-371 (2024)
Background: Didactic teaching being teacher centric usually does not generate sense of responsibility for learning among the students. The Jigsaw method is a form of cooperative learning that improves not only the cognitive but also the affective and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/111952caca0c494498170bdbc3839f78
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chinna, Suresh1 crs.svu@gmail.com, Sunkesula, Mahammad Ali2 mahammadalis@gmail.com
Publikováno v:
Nonlinear Studies. 2023, Vol. 30 Issue 2, p405-419. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.