Zobrazeno 1 - 10
of 430
pro vyhledávání: '"item discrimination"'
Autor:
Tanti Priyani, Bowo Sugiharto
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 3, Pp 939-958 (2024)
In biology learning, test instruments are essential for assessing students' understanding of complex concepts. A test instrument is a crucial factor in learning evaluation; however, its implementation remains minimal. This descriptive quantitative st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d2dbee83f434fdebddaa94f135ada01
Autor:
Laura Maldonado-Murciano, Halley M. Pontes, Maite Barrios, Juana Gómez-Benito, Georgina Guilera
Publikováno v:
Addictive Behaviors Reports, Vol 20, Iss , Pp 100567- (2024)
In recent years, research on disordered gaming has grown substantially with researchers developing different psychometric tools for assessing it. Two of the most prominent assessment tools are the Internet Gaming Disorder Scale–Short-Form (IGDS9-SF
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52afcbd53b3d455ca7f29082a5affde2
Publikováno v:
JISAE (Journal of Indonesian Student Assessment and Evaluation), Vol 9, Iss 1, Pp 37-43 (2023)
This study aims to analyze an assessment instrument, mainly the characteristics of the test items, by using a Quest program. This study is a descriptive quantitative study in one school in Yogyakarta. The focus of this study was fifty items of the te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f0392f4e574722ad1b6d5ebb2d040b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jimoh Kasali, Adediwura Alaba Adeyemi
Publikováno v:
Journal of Advanced Guidance and Counseling, Vol 3, Iss 1, Pp 54-69 (2022)
Purpose - This study aims to ascertain the impact of several options on distractor performance when confidence scoring was used and established the impact of the numbers of options for multiple-choice test items on the reliability of coefficients tha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/004f059ba8d54203a4d92711548d7b13
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 14, Iss 29, Pp 1-26 (2022)
Perhaps the degree of test difficulty is one of the most significant characteristics of a test. However, no empirical research on the difficulty of the MSRT test has been carried out. The current study attempts to fill the gap by utilizing a two-para
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7d03129338e440897f0c193719e0e61
Autor:
Akbari, Alireza
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2019, Vol. 12, Issue 3, pp. 475-494.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-11-2018-0248
Autor:
Toksöz, Sibel, Baykal, Nazlı
Publikováno v:
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi / Journal of Language Education and Research. 6(1):216-237
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=880884
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.