Zobrazeno 1 - 10
of 2 476
pro vyhledávání: '"isced 2"'
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 16, Iss 1, Pp 59-77 (2023)
Environmental literacy comprises environmental knowledge, attitudes, sensitivity, and responsible environmental behaviour. This study focuses on the environmental literacy of ISCED 2 pupils in Poland. The survey analysed the relationship between envi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd4664281b4748e29ff1af89328d9e50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadykov, Timur
1 ABSTRACT The current chemistry education solves problems related primarily to the setting of the curriculum contents, which would be professionally correct, appropriately extensive, and at the same time connected with current aspects of life in mod
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434020
Autor:
Sobotková, Petra
My diploma thesis focuses on formative assessment of natural sciences, such as Biology and Chemistry on the ISCED 2 and 3 level. The aim of the work is to introduce formative assessment as such and to present designs of materials and activities for f
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-440070
Autor:
Kvasničák, Radoslav
Publikováno v:
Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. XX(2):99-113
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=857555
Autor:
ČOLLÁKOVÁ, DENISA1 collakovadenisa@gmail.com, ČIPKOVÁ, ELENA2 elena.cipkova@uniba.sk, HALÁKOVÁ, ZUZANA2 zuzana.halakova@uniba.sk
Publikováno v:
Biology-Chemistry-Geography / Biologie-Chemie-Zeměpis. 2021, Vol. 30 Issue 1, p15-25. 11p.
Autor:
Vožehová, Lucie
The present diploma thesis compares integrated education of natural science in the Norwegian Kingdom and education in the Czech Republic where natural science education is divided into a few separate subjects on the ISCED 2 educational level. The the
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392666