Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"invention education"'
Autor:
Suhani Dalela, Muhammad S. Ahmed
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Invention and innovation education and its associated practices (e.g., problem-finding, problem-defining, learning from failure, iterative problem-solving, innovation-focused curricula, collaboration, and maker spaces) are moving from the periphery t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f54b8067b1d46c49c29943285b4b70a
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Invention education offers an exciting combination of knowledge and skill-based learning that is intertwined with important social and emotional competencies, especially for youth engaged in structured programs. KID Museum in Bethesda, Maryland, is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b6bb8b1fb964bfaa28895a6eb505da9
Autor:
David W. Jackson, Helen Zhang, Christian K. Asante, Amy R. Semerjian, G. Michael Barnett, Stephanie Couch, Leigh Estabrooks, Jeffrey Kiel, Neema Kulkarni
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Invention education is an emerging field that shows promise for fostering equitable student engagement, especially related to disciplines of science, technology, engineering, arts, and mathematics (STEAM), in both classroom and informal learning. A c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69087d89c65b43449d8fe414b68eb74f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Eunsang, Kwon, Hyuksoo
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 17(2):252-266
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 15(1):48-57
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=981162