Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"invariância de medida"'
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto, Morales-Álvarez, Agustín, Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe, García-Vázquez, Fernanda Inéz
Publikováno v:
Electronic Journal of Educational Research, Assessment & Evaluation / Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa; 2024, Vol. 30 Issue 1, p1-22, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nukunu Akude, Derrick1 dakude@gctu.edu.gh, Kakrabah-Quarshie Agyapong, Gloria gagyapong@ucc.edu.gh, Iqbal, Badar Alam2 badar.iqbal@fulbrightmail.org
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review (JPBReview). 2024, Vol. 9 Issue 7, p1-23. 23p.
Autor:
Cuervo, Valdés1 (avaldes.itson@gmail.com, Alberto, Angel1 agustinmorales_alvz@live.com, sÁlvarez, Morale1 (lizparra@gmail.com, Agustín1 fernanda.garcia@itson.edu.mx, Pérez, Parra1, Guadalupe, Lizeth1, Vázquez, García1, Inéz, Fernanda1
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2024, Vol. 30 Issue 1, p1-22. 22p.
Autor:
Dominguez-Lara, Sergio1 sdominguezl@usmp.pe, Merino-Soto, César1 sdominguezmpcs@gmail.com
Publikováno v:
Avaliação Psicológica. jul-set2019, Vol. 18 Issue 3, p328-332. 5p.
Autor:
Coromina, Lluís
Publikováno v:
Reis: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, 2015 Jan 01(149), 31-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24364462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.