Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"introductory computer science"'
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 22, Iss 3, Pp 395-420 (2023)
This paper presents an educational setting that attempts to enhance students’ understanding and facilitate students’ linking-inferencing skills. The proposed setting is structured in three stages. The first stage intends to explore students’ pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f0655b1ea6041288c0340291c329351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burke, Quinn
Publikováno v:
On the Horizon, 2016, Vol. 24, Issue 3, pp. 210-220.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-03-2016-0010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings, Vol 31, Iss 1, p 8 (2019)
Teachers of first courses in Computing face the problem of making slides showing data structures. Students must also show them in their assignments. Drawing them may not be the best choice. The Data Structures (DSTR) language proposed here is intende
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/108819712c264091af006f57802f86d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christine Rolka, Anja Remshagen
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 9, Iss 1 (2015)
Contextualized learning is considered beneficial for student success. In this article, we assess the impact of context-based learning tools on student grade performance in an introductory computer science course. In particular, we investigate two cen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2f07aa6a8144c33ae86d6326b86392b
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Impact of Giving Students a Choice of Homework Assignments in an Introductory Computer Science Class
Autor:
Steven Fulton, Dino Schweitzer
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 5, Iss 1 (2011)
Student assignments have long been an integral part of many university level computer science courses to reinforce material covered in class with practical exercises. For years, researchers have studied ways to improve such student assignments by mak
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/decb1afa952c4061aa14f759696c3581