Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"introductory biology course"'
Autor:
B. Daniel Pierce
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
My participation in the Emory Tibet Science Initiative (ETSI) has afforded me considerable means to enrich my teaching at the undergraduate level. Here, I discuss how I translated lessons learned from working with Tibetan Monks to teaching in a prima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc63b3ab20f047e48ac376cb9ded40f8
Autor:
Marbach-Ad, Gili, Sokolove, Phillip G.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2002 Jun 01. 11(2), 109-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40188716
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 16, Iss 1 (2015)
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 16, Iss 1, Pp 34-40 (2015)
Journal of Microbiology & Biology Education
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 16, Iss 1, Pp 34-40 (2015)
Journal of Microbiology & Biology Education
Four laboratory modules were designed for introductory biology students to explore the field of metagenomics. Students collected microbes from environmental samples, extracted the DNA, and amplified 16S rRNA gene sequences using polymerase chain reac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
The purpose of this two-part study is to examine how to improve introductory level non-majors biology courses to improve student attitude and learning gains in the sciences. The first part of this study examines the collective effect of three differe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.