Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"introduction of mathematics"'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 16, Iss 3, Pp 56-73 (2023)
Background. While the traditional method of teaching consists of repetition and memorization, the constructivist theory proposes independent discovery and free play. The cultural-historical approach, on the other hand, does not insist on the early in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac15ec4c060244bc9482fde9f8607abc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Econometrica. Jul69, Vol. 37 Issue 3, p545-551. 7p.
Publikováno v:
東北数学教育学会年報 = Journal of Tohoku Society of Mathematics Education. 48:22-33
本学では、毎学期末にすべての授業を対象にして、学生による授業評価アンケートを実施している。今回は、その中から筆者の担当する教養科目「数学概論A・B」の授業クラスのデータ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hill, M. O.
Publikováno v:
Journal of Ecology. Jul1972, Vol. 60 Issue 2, p634-635. 2p.
Autor:
Feldman, D. V.1
Publikováno v:
Choice: Current Reviews for Academic Libraries. Sep2010, Vol. 48 Issue 1, p133-134. 2p.
Autor:
Robbins, D.1
Publikováno v:
Choice: Current Reviews for Academic Libraries. Sep2005, Vol. 43 Issue 1, p136-136. 1/6p.