Zobrazeno 1 - 10
of 6 950
pro vyhledávání: '"interviewing students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Zihao1 (AUTHOR) zihao.wang2@emory.edu, Keyes, Nathan2 (AUTHOR) nathan@initialview.com, Crawford, Terry2 (AUTHOR) terry@initialview.com, Choi, Jinho D.1 (AUTHOR) zihao.wang2@emory.edu
Publikováno v:
Information (2078-2489). Aug2023, Vol. 14 Issue 8, p460. 14p.
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 8, p 460 (2023)
We present the InterviewBot, which dynamically integrates conversation history and customized topics into a coherent embedding space to conduct 10 min hybrid-domain (open and closed) conversations with foreign students applying to U.S. colleges to as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42a38ddf188f4bf49bdfde3168c8ed72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sibonokuhle Ndlovu
Publikováno v:
Critical Studies in Teaching and Learning, Vol 10, Iss 1 (2022)
Carrying out research using face-to-face interviews with students with disabilities has been most difficult in higher education during COVID-19 pandemic. This paper seeks to answer the question: what are the barriers confronted by researchers in cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b2e8e2ca4bb4641a0aaa5d8ff916320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ndlovu, Sibonokuhle
Publikováno v:
Critical Studies in Teaching and Learning; Vol. 10 No. 1 (2022); 39-62
Critical Studies in Teaching and Learning, Volume: 10, Issue: 1, Pages: 39-62, Published: 2022
Critical Studies in Teaching and Learning, Volume: 10, Issue: 1, Pages: 39-62, Published: 2022
Carrying out research using face-to-face interviews with students with disabilities has been most difficult in higher education during COVID-19 pandemic. This paper seeks to answer the question: what are the barriers confronted by researchers in cond
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elisabeth Vialpando De Groot
Publikováno v:
Using Qualitative Methods To Enrich Understandings of Self-regulated Learning ISBN: 9781410608529
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::602905c189f28a438f1dfc137061e3c2
https://doi.org/10.4324/9781410608529-5
https://doi.org/10.4324/9781410608529-5
Publikováno v:
Mathematics Teacher: Learning and Teaching PK-12. 114:436-444
A teacher uses formative assessment interviews to uncover evidence of students’ understandings and to plan targeted instruction in a mathematics intervention class. We present an example of a student interview, a discussion of the benefits and chal