Zobrazeno 1 - 10
of 868
pro vyhledávání: '"interviewer evaluations"'
Autor:
Lipps, Oliver1 (AUTHOR) oliver.lipps@fors.unil.ch, Voorpostel, Marieke1 (AUTHOR) marieke.voorpostel@fors.unil.ch
Publikováno v:
Journal of Official Statistics (JOS). Mar2020, Vol. 36 Issue 1, p117-136. 20p.
Autor:
Hurtado, Aída
Publikováno v:
The Public Opinion Quarterly, 1994 Apr 01. 58(1), 77-95.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2749425
Autor:
Kunz, Tanja1 (AUTHOR) tanja.kunz@gesis.org, Daikeler, Jessica1 (AUTHOR), Ackermann-Piek, Daniela2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Jan2024, Vol. 66 Issue 1, p14-26. 13p.
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Mar2012, Vol. 85 Issue 1, p60-79. 20p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oliver Lipps, Marieke Voorpostel
Publikováno v:
Journal of Official Statistics, Vol 36, Iss 1, Pp 117-136 (2020)
Journal of Official Statistics, vol. 36, no. 1, pp. 117-136
Journal of Official Statistics, vol. 36, no. 1, pp. 117-136
Interviewers often assess after the interview the respondent’s ability and reluctance to participate. Prior research has shown that this evaluation is associated with next-wave response behavior in face-to-face surveys. Our study adds to this resea
Autor:
Chapman, Derek S., Rowe, Patricia M.
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Sep2001, Vol. 74 Issue 3, p279-298. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Social Psychology, 48(8), 448-456. Wiley
In high-stakes contexts such as job interviews, people seek to be evaluated favorably by others and they attempt to accomplish such favorable judgments particularly through self-promotional behaviors. We sought to examine the persuasiveness of job ca
Publikováno v:
Journal of Personnel psychology, 11(3), 109-117. HOGREFE HUBER Publishers
Based on temporal construal theory, this study examined how temporal distance (i.e., hiring someone for the near vs. distant future) influences the effectiveness of different types of self-promotion, applied by a fictive applicant in a personnel sele