Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"intervention intensity"'
Autor:
Li, Yun, Wang, Jiakun
Publikováno v:
Aslib Journal of Information Management, 2021, Vol. 74, Issue 2, pp. 354-376.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AJIM-04-2021-0126
Publikováno v:
Children, Vol 9, Iss 2, p 224 (2022)
We quantified the intensity of early intervention (EI) services allocated to 1262 children who were deaf or hard of hearing (DHH) within a state program and identified factors associated with intervention intensity. Child specific data were collected
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b9a9304c733428cbbef1276fc4b763f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schnepel, Susanne, Aunio, Pirjo
doi: 10.1080/08856257.2021.1943268 ABSTRACTThis systematic review investigates the characteristics of effective mathematics interventions for students with intellectual disabilities (ID) age 5 to 12, focusing on early numeracy, arithmetic, and arithm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19ae0c1b39e315fd87a9e2dcacfd8afc
Publikováno v:
Children; Volume 9; Issue 2; Pages: 224
We quantified the intensity of early intervention (EI) services allocated to 1262 children who were deaf or hard of hearing (DHH) within a state program and identified factors associated with intervention intensity. Child specific data were collected
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Discrete trial training is an instructional method based on the principles of applied behaviour analysis where skills are taught in discrete units. This instructional method has empirical support for increasing skills among children with developmenta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c843303d54401625a5ac7e3c4b06c67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.