Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"intervention in pre-school"'
Publikováno v:
Revista Complutense de Educación; Vol. 22 Núm. 2 (2011); 195-209
Revista Complutense de Educación; Vol. 22 No. 2 (2011); 195-209
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista Complutense de Educación; Vol. 22 No. 2 (2011); 195-209
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
In the present study there are realized the analysis of a group of children of the third degree of pre-school education, as for the possible improvement in their personal / social area that includes the interaction with the adult, autoconcept, intera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::05e7c5a055c7162049d5baa92233053e
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/38490
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/38490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.