Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"intervener"'
Autor:
Szczechowicz, Jarosław Adam
Publikováno v:
Studia Prawnoustrojowe / Legal and organizational Studies. (53):459-470
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=985421
Autor:
Ivanov, Svetoslav
Publikováno v:
Бизнес и право / Business and Law. (2):54-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=950415
Autor:
Șipețan, Ionuț Adrian
Publikováno v:
Analele Universității de Vest din Timișoara - Seria Drept / Annals of the West University of Timisoara - Law Series. (2):113-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=920657
Autor:
Voth, Daniel
Publikováno v:
University of Toronto Law Journal, 2018 Jul 01. 68(3), 358-404.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90024247
Autor:
Elena BELEI, Dumitru DUMITRAȘCU
Publikováno v:
Studia Universitatis Moldaviae: Stiinte Sociale, Vol 0, Iss 3(143) (2021)
În cadrul procesului civil, pârâtul poate să se apere cu ajutorul obiecțiilor material-juridice, excepțiilor procesuale și al acțiunii reconvenționale. Pe lângă aceste mijloace principale de apărare ale pârâtului, identificăm modalită
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84c0af3c515a4b7aa14dbb1596589321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Figula, Erika, Harsányiné, Ágnes Petneházi, Margitics, Ferenc, Pauwlik, Orsika Zsuzsa, Vass, Vivien
Publikováno v:
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky / Studies in Special Education. 7(2):13-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=780170
Autor:
Deliu, Robert-Adrian
Publikováno v:
Curierul judiciar / Judicial Courier. (02):87-91
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=552564
Publikováno v:
EduSer, Vol 11, Iss 2 (2019)
The aim of this present study is to reveal the structure of attitude- and behavior patterns that occur in the course of school bullying, the occurrence rate of the bully, the victim, the intervener participant, the helper participant and the bystande
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2df8f312c3d441ba2058609f8c18691
Autor:
Parker, Amy T., Nelson, Catherine
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2016 Oct 01. 161(4), 486-501.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26235298