Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"interprofessional attitudes"'
Publikováno v:
Advances in Social Work, Vol 20, Iss 2, Pp 204-215 (2020)
Few studies have examined social work student outcomes after engagement in interprofessional (IP) learning experiences. We examined self-reported attitudes and skills self-efficacy among social work students before and after their engagement in IP Fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3843324cde04f958fd4242e511acd00
Autor:
Pedersen, Tina H., Cignacco, Eva, Meuli, Jonas, Habermann, Ferdinand, Berger-Estilita, Joana, Greif, Robert
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 3, p Doc32 (2020)
Objectives: The implementation of obstetric hybrid simulation and interprofessional collaboration between midwives and anesthetists in labor emergencies fostered the need to evaluate the impact of such a program. The original Interprofessional Attitu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc83aa9c92354bbead077f4bcba1e3e8
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 1, p Doc7 (2020)
Introduction: The implementation of interprofessional education (IPE) could be a potential approach to dealing with increasing complexity in health care. And thus, encouraging interprofessional collaborations to minimize errors in patient care. Howev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/859b8441f0294c31a2dfec0c13ce8769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 1, p Doc7 (2020)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC7 /20200217/
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC7 /20200217/
GMS Journal for Medical Education
Introduction: The implementation of interprofessional education (IPE) could be a potential approach to dealing with increasing complexity in health care. And thus, encouraging interprofessional collaborations to minimize errors in patient care. Howev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedersen, Tina H.; Cignacco, Eva; Meuli, Jonas; Habermann, Ferdinand; Berger-Estilita, Joana; Greif, Robert (2020). The German interprofessional attitudes scale: translation, cultural adaptation, and validation. GMS Journal for Medical Education, 37(3), pp. 1-19. German Medical Science 10.3205/zma001325
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 3, p Doc32 (2020)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC32 /20200415/
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 3, p Doc32 (2020)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC32 /20200415/
Objectives: The implementation of obstetric hybrid simulation and interprofessional collaboration between midwives and anesthetists in labor emergencies fostered the need to evaluate the impact of such a program. The original Interprofessional Attitu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::35b5c7d241d7e25a8d1f0693d593a0a3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.