Zobrazeno 1 - 10
of 7 923
pro vyhledávání: '"interprofessional approach"'
Autor:
Peterson, Tawnya D. (AUTHOR) petertaw@ohsu.edu, Domingo, Alexander (AUTHOR), Stadler, Diane (AUTHOR), Werner, Leah (AUTHOR), Needoba, Joseph A. (AUTHOR), Walker, Sara (AUTHOR), Liu, Benjamin S. (AUTHOR), Hatfield, Joanna (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. 2024 Suppl 6s, Vol. 16, p5-10. 6p.
Autor:
Feldhacker, Diana R.1 DianaFeldhacker@creighton.edu, Wesner, Chelsea2, Yockey, Jean3, Larson, June4, Norris, Deb5
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. Jan/Feb2025, Vol. 39 Issue 1, p75-83. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ronny Lehmann, Michaela Klinke Petrowsky, Anke Seitz, Jochen Meyburg, Walter Eppich, Georg F. Hoffmann, Burkhard Tönshoff, Sören Huwendiek
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background We developed a blended training program at a tertiary pediatric center based on hospital-specific emergency guidelines, profession-specific Virtual Patients (VPs), and interprofessional team training. Using this novel approach, we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9a717d064e84af4a9c509499aadc3ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.