Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"interpretive structural model (ISM)"'
Autor:
WANG Tianyu, CHUN Sifan
Publikováno v:
Meikuang Anquan, Vol 54, Iss 7, Pp 260-264 (2023)
In order to explore the influencing factors and their interaction relationship of coal miner’ violation behaviors, an index system of influencing factors of violation behaviors was established. By using interpretive structural model(ISM)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b68dd0c32ad414d95e3a76194095b03
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Pp 75-82 (2023)
The objective of this study is to analyze the barriers that have affected the development of Vietnam's logistics system during the period of 2015-2021 and propose solutions for the future growth of the country's logistics industry. To achieve the abo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/484600c44f94496cb301aa27165bfd6c
Autor:
James K. C. Chen, Han-Hsi Ho
Publikováno v:
Buildings, Vol 13, Iss 12, p 3064 (2023)
An increasing focus has been placed on clean energy, carbon neutrality, carbon footprint monitoring, and adaptation of building information modeling (BIM)-based facility management (FM). Hence, there is also a growing demand to evaluate and prioritiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d79b867df144cf381ff61f3a057fd84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Engineering, Construction and Architectural Management, 2020, Vol. 27, Issue 10, pp. 3289-3308.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ECAM-09-2019-0508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The present research work identified various enablers associated with new age teaching – learning environment and established the inter-relationships among them with the aim to develop a Collaborative Learning Platform (CLP). An extensive literatur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::10b38b3105231820480e4e84c688463b
Autor:
Barada Prasanna Mohapatra, Sudhansu Sekhar Nanda, Chetan V. Hiremath, Mahantesh Halagatti, Suresh Chandra Das, Anindita Das
Publikováno v:
Journal of Risk and Financial Management
Volume 16
Issue 3
Pages: 141
Volume 16
Issue 3
Pages: 141
The COVID-19 pandemic caused by the coronavirus has dramatically changed the lives of students all around the world, with the virus’s effects profoundly impacting students’ physical and emotional well-being. Due to a series of shutdowns and lockd