Zobrazeno 1 - 10
of 1 501
pro vyhledávání: '"interpersonal influence"'
Autor:
Sfar, Nadia
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2024, Vol. 16, Issue 1, pp. 120-143.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQSS-06-2023-0085
Autor:
Federico Contu, Antonio Pierro
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Building on Significance Quest Theory we hypothesized that significance loss feelings can bring people to extreme self-care related behaviors via (a) the susceptibility to interpersonal influence, and (b) the development of a predominance of obsessiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/717c321d8f6f45b9804200f3b21ea89d
Autor:
Ankit, Nishant Uppal
Publikováno v:
IIMB Management Review, Vol 35, Iss 4, Pp 307-316 (2023)
By developing and then testing the hypothesis that there is an indirect positive link between narcissism and peer-rated prosocial behaviour through impression management motives, the current study adds to the narcissism literature. The moderating imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff8492c3017e4c95a7760c7d0115973c
Autor:
de Pano Jose Carlo G.
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 27, Iss 1, Pp 488-509 (2023)
The current study investigated compliance resistance in various interpersonal contexts. The 242 respondents who answered an online questionnaire were asked to recall a situation where they refused to comply with a request and to rate the degree of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8aef57e364804feb9f45b833e415f2dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Marketing Review, 2022, Vol. 39, Issue 2, pp. 242-268.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-02-2021-0091
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 4, pp. 521-535.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-12-2020-3260
Autor:
Haitham Abd El-Razek El-Sawalhy, Mohammad Nabil Shaaban, Islam Elbayoumi Salem, Ahmed Mohamed Elbaz
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 11, Iss 2, Pp 475-493 (2022)
The study explores the moderating role of interpersonal influence in the relationship between overqualification and social distance, in the context of hotels and travel agents in Egypt. Drawing on the social influence theory, the study develops an in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d702179d8594b7b805a75f41e921457
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.