Zobrazeno 1 - 10
of 1 147
pro vyhledávání: '"interpersonal and communication skills"'
Autor:
Elizabeth E. Bailey, MD, MPH, Bryan K. Dang, BSN, RN, PHN, Luqman Mushila Hodgkinson, MD, PhD, MS, Rachel Schwartz, PhD, Merisa Kline, MHA, Barbette Weimer-Elder, PhD, Kristin M. Nord, MD
Publikováno v:
JAAD International, Vol 17, Iss , Pp 178-180 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c960450043554d579affcf5b03f85c2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research Involvement and Engagement, Vol 8, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Plain English Summary Nursing preceptorship is a professional educational relationship between a staff nurse and student nurse based on providing patient care. The preceptor is a role model for the student, demonstrating professional roles and practi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2016c0d4e19346c3a8f8b37775266260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leon R. de Bruin
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
For many countries instrumental music tuition in secondary schools is a ubiquitous event that provides situated and personalized instruction in the learning of an instrument. Opportunities and methods through which teachers operate during the COVID-1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66031bd58a754e299470653db24298d4
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 16 (2020)
Introduction The COVID-19 pandemic has radically disrupted traditional models of medical education, forcing rapid evolution in the delivery of clinical training. As a result, clinical educators must quickly transition away from in-person sessions and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acf8e3e09d3941f59aac2dbaeef77a1e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.