Zobrazeno 1 - 10
of 352
pro vyhledávání: '"interorganizational network"'
Autor:
Choi, NakHyeok, Kim, KyungWoo
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management: An International Journal, 2023, Vol. 32, Issue 4/5, pp. 486-501.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPM-01-2023-0011
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 103162-103175 (2024)
To share data, more and more companies work together in interorganizational networks called data ecosystems (DEs). Research on DEs has grown significantly over the past ten years. Owing to the research field’s recent growth, interested scholars and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7cf2e0f81914ed4a9260ae1cd41f5c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serra, Fernando Antonio Ribeiro, Carneiro-da-Cunha, Julio Araujo, Vils, Leonardo, Rossetto, Carlos Ricardo
Publikováno v:
Competitiveness Review: An International Business Journal, 2022, Vol. 32, Issue 5, pp. 797-820.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CR-12-2021-0168
Publikováno v:
Management : Journal of Contemporary Management Issues, Vol 28, Iss Special Issue, Pp 55-78 (2023)
This paper provides a comprehensive overview of the phenomenon of interorganizational employee mobility, 55 defined as a movement of employees between the source and destination organizations that goes beyond simple turnover behaviour. We use a bibli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8fe6515928949b3a307e994819b9f32
Autor:
K.N., Harini, Thomas, Manoj T.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 12, pp. 2257-2275.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-05-2019-0263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gupta, Aditya, Saboo, Alok
Publikováno v:
Marketing Accountability for Marketing and Non-marketing Outcomes
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 9, pp. 1556-1569.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-01-2020-0058