Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"international strategic alliance"'
Autor:
Zahoor, Nadia, Lew, Yong Kyu
Publikováno v:
International Marketing Review, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 1158-1187.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-12-2021-0350
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nankai Business Review International, 2021, Vol. 13, Issue 2, pp. 173-200.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/NBRI-04-2021-0026
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The international strategic alliance in international marketing is international social network to realize superior performance. This requires firms to increasingly consolidate international relationship with foreign partners. Knowledge acquisition a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb9160517a0a43018727f4bbcc08c4ef
Publikováno v:
Akademičnij Oglâd, Vol 1, Iss 54, Pp 97-107 (2021)
The article considers the peculiarities of the construction and functioning of international strategic alliances and the reasons that hinder the participation of Ukrainian small and medium-sized businesses. Recommendations for the development of kn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/332b90a4635f45818b7b2fb3913ca1a8
Autor:
Kapoor, Madhavi, Aggarwal, Vijita
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2020, Vol. 12, Issue 2, pp. 187-201.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-05-2019-0050
Managers’ perceptions on trust and knowledge transfer: evidence from Greek ISAs in South East Europe
Publikováno v:
Eastern Journal of European Studies. 11(1):164-185
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=888162
Managers’ perceptions on trust and knowledge transfer: evidence from Greek ISAs in South East Europe
Publikováno v:
Eastern Journal of European Studies, Vol 11, Iss 1, Pp 164-185 (2020)
Nowadays, cooperation through the formation of International Strategic Alliances (ISAs) has become a key strategy for many firms that expand internationally. Trust among foreign partners and knowledge transfer are identified in the literature as cruc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb007437304d48c48f184d115ea69c50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.