Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"international dermatology education"'
Autor:
Heli Patel, BS, Rishab Revankar, BS, Aly Valliani, BS, Nikita Revankar, BS, Shivani Yerigeri, BS, Nadine Kaskas, MD, Benjamin Stoff, MD, MA
Publikováno v:
JAAD International, Vol 11, Iss , Pp 106-111 (2023)
Background: In the aftermath of the COVID-19 pandemic, medical students and residents in the U.S. and globally have gained more exposure to teledermatology, both for the purposes of clinical practice and education. Objective: We conducted a systemati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b57164c14e4f4d6496d1b7c513780726
Autor:
Rishab Revankar, BS, Aditya Sood, BS, Heli Patel, BS, Kassahun Bilcha, MD, Annisa Befekadu, MD, Howa Yeung, MD, MSc, Benjamin Stoff, MD, MA
Publikováno v:
JAAD International, Vol 10, Iss , Pp 41-43 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e9a15ea9b7a4bcf926105626e739a1d
Autor:
Rishab R. Revankar, BS, Abebe Sinknew, MD, Kassahun Bilcha, MD, Mikias Woldetensay, MD, Benjamin K. Stoff, MD, MA
Publikováno v:
JAAD International, Vol 12, Iss , Pp 149-150 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b5af6e1d68e464e8acde3849ee0f1e6
Autor:
Rishab Revankar, BS, Kassahun Bilcha, MD, Annisa Befekadu, MD, Howa Yeung, MD, MSc, Benjamin Stoff, MD, MA
Publikováno v:
JAAD International, Vol 6, Iss , Pp 20-26 (2022)
Background: The effectiveness of virtual dermatology curricula in developing countries remains unclear despite an urgent need due to the pandemic and other factors. Objective: To compare a virtual dermatology curriculum deployed in Gondar, Ethiopia w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/645803f9f8f04586a0963b9bbafff7bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JAAD International
Background The effectiveness of virtual dermatology curricula in developing countries remains unclear despite an urgent need due to the pandemic and other factors. Objective To compare a virtual dermatology curriculum deployed in Gondar, Ethiopia wit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.