Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"interfamily therapy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcia del Castillo, Inés1,2 inesgarciac@gmail.com, López García, Saioa1, Pérez-Balaguer, Ana3, Varillas Delgado, David2, Fuenzalida Muñoz, Claudio4, Sempere Pérez, Javier4
Publikováno v:
Psychosis. Jun2023, Vol. 15 Issue 2, p192-200. 9p.
Autor:
Elizabeth Méndez-Parra, Yudith Valdés-Díaz, Alejandro Martínez-González, Ana Carralero-Montero, Javier Sempere, Raquel Ruiz-Íñiguez
Publikováno v:
Journal of marital and family therapyREFERENCES. 47(4)
Interfamily therapy (IFT) is a specific model for multifamily therapy (MFT) of recent expansion in Latin American and European countries. In IFT a multifamily group becomes a community of learning where professionals and family members establish coll
Autor:
Claudio Fuenzalida, Javier Sempere
Publikováno v:
Open Dialogue for Psychosis ISBN: 9781351199599
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e15def26edb2705c83366b2232de6031
https://doi.org/10.4324/9781351199599-42
https://doi.org/10.4324/9781351199599-42
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Signorini, Sabrina1 sabrisig@gmail.com, Paganin, Walter2 63walter@gmail.com
Publikováno v:
Psicoterapia e Scienze Umane. 2023, Vol. 57 Issue 2, p245-266. 22p.
Autor:
Javier Sempere, Claudio Fuenzalida
Publikováno v:
Clínica Contemporánea, Vol 14, Iss 2 (2023)
Los autores analizan un nuevo modelo de psicoeducación que se sustenta en la teoría del apego y las prácticas dialógicas aplicadas en el contexto del grupo multifamiliar. La psicoeducación interfamiliar se aleja del método psicoeducativo tradic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5d30a1e824b493498a81289e76e83d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robayna, Teresa I. González1 (AUTHOR) cperezalbacete@ucam.edu, Martínez, Carlos Pérez-Albacete1 (AUTHOR) rferrando@ucam.edu, Gandía, Jesús M.2,3 (AUTHOR) jesus.martinezgandia@uchceu.es, Martínez, Mª Dolores Austro4 (AUTHOR) maria.austromartinez@uchceu.es, Pérez, Ángela Sempere5 (AUTHOR) udac@ctielx.es, Cascales, Raúl Ferrando1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Sep2024, Vol. 13 Issue 17, p5274. 10p.