Zobrazeno 1 - 10
of 5 983
pro vyhledávání: '"interdisciplinary skills"'
Autor:
Karjanto, N.
We developed a pilot course focused on mathematical modeling within the tertiary education framework, with a distinct emphasis on sustainability and sustainable development. While an applicable textbook exists for this liberal arts course, it is noti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.02165
Autor:
Rusudan Makhachashvili, Ivan Semenist
Publikováno v:
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Vol 19, Iss 7, Pp 20-41 (2021)
The global pandemic and subsequent quarantine measures and restrictions have posed an array of challenges to the structure and procedure of education workflow. Foreign Languages Acquisition and Linguistic Education assessment are fundamentally interd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5da8f8f453074f7b854afb39d4843d64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technologies, Vol 11, Iss 6, p 170 (2023)
This study presents an innovative pedagogical approach aimed at enhancing the teaching of robotics within the broader context of STEM (science, technology, engineering, and mathematics) education across diverse academic levels. The integration of mob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fa4de7ee9dd44268d56746d652172f2
Publikováno v:
In Journal of Obstetric, Gynecologic & Neonatal Nursing March 2018 47(2):254-263
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2013 Jul 01. 49(3), 387-396.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42000187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NACTA Journal, 2003 Dec 01. 47(4), 56-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43765807