Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"interdisciplinary problem-solving"'
Autor:
Cassie Wallwey, Meris M. Longmeier, Donnelley Hayde, Julia Armstrong, Rachel Kajfez, Renee Pelan
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Our world’s complex challenges increase the need for those entering STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Math) disciplines to be able to creatively approach and collaboratively address wicked problems – complex problems with no “r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4d43c84c224489a9acd568244d6ab1d
Publikováno v:
Policy Sciences, 2009 May 01. 42(2), 163-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40270989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yunus Güder, Ramazan Gürbüz
Publikováno v:
İlköğretim Online, Vol 16, Iss 3, Pp 1101-1119 (2017)
İlköğretim
İlköğretim
Bu çalışmanın temel amacı öğrencilerin model geliştirme süreçlerini ve bir disiplinler arası modelleme problemi ile bazı fen ve matematik terimlerini öğrenmelerin görmektir. Bu amaçla, araştırmacılar Fen öğretmeni ile birlikte ç
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.