Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"interdisciplinary instruction"'
Autor:
Andre Matthias Müller, Nicola Siew Pei Ngiam, Michael Dunn, Dujeepa D. Samarasekera, Benjamin Yen Seow Goh, Charlene En Hui Goh, Ann Toh, Jeannette Lee, Wai-Ping Yau, Lydia Siew Tang Lau, Paul John Gallagher
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
Despite the necessary focus on clinical skills and knowledge during the tertiary education of healthcare professionals, the literature highlights the importance of developing psycho-social competencies. Empathy, a cognitive-behavioral attribute linke
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c13694e363446689b5a57bf92e87b89
Publikováno v:
EuroAmerican Journal of Applied Linguistics and Languages, Vol 9, Iss 1, Pp 122-139 (2022)
This case study focuses on an interdisciplinary educational experience in which university Pharmacy and Humanities early and late Spanish-English bilinguals were paired to translate questions related to sociobehavioral aspects of medication use. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/985f14c7aeb94ab1a9fd059237d64238
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Abstract Background As the number of computer science (CS) jobs become increasingly available in this country and computing skills become essential tools for managing all aspects of our personal lives, CS is quickly becoming an essential element of K
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fae77c652a554af0b1ac45640d85212d
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2019, Vol. 14, Issue 1, pp. 78-97.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-08-2018-0033
Autor:
Parsons, Seth A., Malloy, Jacquelynn A., Parsons, Allison Ward, Peters-Burton, Erin E., Burrowbridge, Sarah Cohen
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2018 Jan 01. 111(2), 232-245.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586814
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Background As the number of computer science (CS) jobs become increasingly available in this country and computing skills become essential tools for managing all aspects of our personal lives, CS is quickly becoming an essential element of K-12 educa
Autor:
Verkler, Karen W.
Publikováno v:
Hispania, 2003 May 01. 86(2), 322-325.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20062866
Publikováno v:
Bachmann, Sara [Hrsg.]; Bertschy, Franziska [Hrsg.]; Künzli David, Christine [Hrsg.]; Leonhard, Tobias [Hrsg.]; Peyer, Ruth [Hrsg.]: Die Bildung der Generalistinnen und Generalisten. Perspektiven auf Fachlichkeit im Studium zur Lehrperson für Kindergarten und Primarschule. Festschrift für Frau Prof. Dr. Charlotte Müller. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2021, S. 165-193.-(Studien zur Professionsforschung und Lehrerbildung)
In diesem Beitrag werden zunächst die theoretisch-konzeptionellen Grundlagen des Transversalen Unterrichtens und insbesondere die vielfältigen Begründungen für diese Art des Unterrichtens dargelegt (Abschnitt 2). Anschliessend wird ausgeführt, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4217a3b74c7df6bd94d92a0e7d5ac8b9
https://doi.org/10.35468/5860-10
https://doi.org/10.35468/5860-10