Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"interakce ve třídě"'
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 26, Iss 3 (2016)
Cílem předkládané metodologické studie je pojednat o etnometodologické konverzační analýze jako o metodě uplatnitelné ve výzkumu interakce ve třídě. Studie nastiňuje stav teoretické a metodologické reflexe v této oblasti pedagogick
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f1e9d55a44493c8d9407332ecd56c2
Autor:
Svašková, Anna
This bachelor thesis aims to describe some of the phenomena occurring during distance learning, predominantly when it comes to turn-taking. Based on some previous literature, the first chapters of the thesis introduce conversation analysis and its vi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::d4cd76eb677ca9cb2ec289a77ac5b407
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-511683
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-511683
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 13, Iss 2, Pp 7-29 (2019)
Orbis Scholae
Orbis Scholae
Interakce mezi spolužáky (např. během práce ve dvojicích nebo ve skupinách) představuje v českých pedagogických vědách jednu z dosud málo probádaných oblastí. V této přehledové studii proto představujeme konverzační analýzu, k
Autor:
František Tůma
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 6 (2014)
Cílem předkládané studie je podat přehled o českém výzkumu interakce ve výuce angličtiny. Interakci chápeme jako vzájemné ovlivňování mezi učitelem a žáky během výuky. Na interakci ve třídě nahlížíme pohledem dialogismu, kt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1b60f20f934430bb6f12c9f3a2fa044
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 6 (2014)
Studie se zabývá komunikací ve školní třídě. Konkrétně je zaměřena na používání angličtiny jako cílového jazyka a češtiny jako mateřského jazyka ve výuce angličtiny na základních školách v České republice. Představuje
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0900c4f273de4f989093dd69efc8efdd
Autor:
David Ryška
Publikováno v:
Studie z aplikované lingvistiky 2021(2),76-99 (2021)
Studie z aplikované lingvistiky / Studies in Applied Linguistics
Studie z Aplikované Lingvistiky, Vol 12, Iss 2, Pp 76-99 (2021)
David Ryška
Studie z aplikované lingvistiky / Studies in Applied Linguistics
Studie z Aplikované Lingvistiky, Vol 12, Iss 2, Pp 76-99 (2021)
David Ryška
Within the sociolinguistic and interactional approaches to L2 acquisition, learner participation is considered a necessary prerequisite for language learning. However, recent studies (e.g. Walsh & Li, 2013) have demonstrated that simply letting learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::784d7b12fe5db62e2e6fff819bbb8024
https://hdl.handle.net/20.500.11956/170725
https://hdl.handle.net/20.500.11956/170725
Autor:
Tůma František
Publikováno v:
Pedagogika
Cílem předkládané studie je podat přehled o výzkumu zabývajícím se interakcí ve třídě v letech 1990 až 2012. Interakci ve třídě chápeme jako vzájemné působení učitele a žáků ve třídě během výuky a nahlížíme na ni z p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3253::07c4fbc43d14528db9d80af996c11037
https://is.muni.cz/publication/1204978
https://is.muni.cz/publication/1204978
Autor:
SOVOVÁ, Lenka
This thesis will examine the feedback a teacher provides to a pupil during a regular daily interaction in English language teaching. This interaction has traditionally a three-phase structure called IRE (initiation, response and evaluation) or IRF, w
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166260
Autor:
Šubertová, Aneta
This thesis deals with politeness and its realization in a classroom discourse. The theoretical part describes the most influential politeness theories and also the findings on the topic of teaching pragmatics and linguistic politeness. The research
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329355
Autor:
SOVOVÁ, Lenka
This thesis will examine the feedback a teacher provides to a pupil during a regular daily interaction in English language teaching. This interaction has traditionally a three-phase structure called IRE (initiation, response and evaluation) or IRF, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::6ff43f586033ac905539c79049319fa1
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166260
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166260