Zobrazeno 1 - 10
of 1 360
pro vyhledávání: '"interactive whiteboard"'
Autor:
Tira Nur Fitria
Publikováno v:
Journal of English Language and Pedagogy, Vol 2, Iss 2 (2024)
This research describes the teachers' and students' perception of using Interactive Whiteboards (IWB) and explain the opportunities and challenges of using IWB in English classrooms. This research uses library research. IWBs are large interactive dis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/444f58d400b84dd18f0bc815ee9ed340
Autor:
Aryawira Pratama, Edi Rozal, Reni Andriani, Mayang Sastra Sumardi, Rahmadani Putri, Khotimah Mahmudah, Sri Ramdayeni Sakunti
Publikováno v:
English Learning Innovation, Vol 5, Iss 2 (2024)
This research aims to investigate students’ perception of using Smart Interactive Whiteboard in the English as a foreign language (EFL) classroom in the State Islamic University in Jambi city. This research employs a quantitative survey method, uti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb3de1d516ac4eb4876c42b60bd5d39d
Publikováno v:
Indonesian Journal of Science and Mathematics Education, Vol 6, Iss 3, Pp 300-310 (2023)
This article explores the impact of tool-method combinations on conceptual changes, comparing the use of interactive whiteboards (TFM-IWBs) and traditional blackboards (TFM-TBBs). These combinations are integrated with traditional teaching methods (T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2109c0c1b8114f82ba5df9c472d2c537
Autor:
Ryszka, Marcin
Publikováno v:
Języki Obce w Szkole / Foreign Languages in School. (2):95-104
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1127144
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 10, Pp e20424- (2023)
The perceived usefulness (PU) of a technology is critical for its final adoption; however, what makes an interactive whiteboard (IWB) perceived useful remains unclear. This study aims to investigate how pre-service teachers perceive the usefulness of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dd25632843f4af5926d24946ec2f449
Autor:
Norsidah T Mohamad, Nor Asiah Razak, Mas Nida Mad Khambari, Ahmad Fauzi Mohd Ayub, Marzni Mohamed Mokhtar
Publikováno v:
Journal of ICT in Education, Vol 9, Iss 3, Pp 11-29 (2022)
Penguasaan kemahiran abad 21 daripada peringkat awal pendidikan merupakan satu permulaan yang baik bagi memastikan perjalanan pendidikan yang lebih lancar bagi seorang kanak-kanak. Sektor pendidikan sentiasa dilengkapi dengan teknologi baru untuk mem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e5eb39370db4e6eab968045a0f37a48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 14(5):1498-1505
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074344
Autor:
Kayalı, Bünyami, Karaman, Selcuk
Publikováno v:
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (BUSBED) / Bingöl University Journal of Social Sciences Institute (BUSBED). 12(24):34-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1083461