Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"interactive session"'
Autor:
Mikolaj Owsianiak, Sami Kara, Christoph Herrmann, Wim Dewulf, Christine Molin, Michael Zwicky Hauschild, Alexis Laurent, Peter Fantke
Publikováno v:
Laurent, A, Molin, C, Owsianiak, M, Fantke, P, Dewulf, W, Herrmann, C, Kara, S & Hauschild, M Z 2019, ' The role of life cycle engineering (LCE) in meeting the sustainable development goals – report from a consultation of LCE experts ', Journal of Cleaner Production, vol. 230, pp. 378-382 . https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2019.05.129
© 2019 Elsevier Ltd Life cycle engineering (LCE) targets product development and manufacturing activities in a life cycle perspective, with the aim to create more sustainable solutions. Coined approximately 30 years ago, it was adopted by the Intern
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::692448944de34d5d24932d13e876d09d
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/649551
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/649551
Autor:
Copeman, Peter, Grace, Tim
Framed by John Dewey’s theories of education and art as embodied experience, this session invokes the authors’ backgrounds as arts practitioners and educators to stimulate exploration of the potential for embodied arts activities to enliven stude
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4a291e2199eb8b939530bc043498615c
Autor:
Shaw, Paula, Nagel, Rhianna
Community-engaged learning is enhanced when scaffolding is established to deepen student learning and community contribution. Presenters will share examples of scaffolding in course-based community-engaged learning at the University of Victoria and s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3fcbd29a677a80be2522f6857552979e
This interactive session discusses the development of a professional development program in which student teachers collaboratively reflect and design authentic language assessments (ALA). ALAs promote ELLs’ academic language by connecting classroom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::331731c15aee49eab61947d66556d044
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sangita Phadtare, Joshua DeSipio
Publikováno v:
Healthcare
Volume 3
Issue 3
Pages 519-528
Healthcare, Vol 3, Iss 3, Pp 519-528 (2015)
Volume 3
Issue 3
Pages 519-528
Healthcare, Vol 3, Iss 3, Pp 519-528 (2015)
Various studies have emphasized the need to improve the nutrition training of health professionals, which will help them to provide optimal patient care. Nutrition-based interactive sessions may serve as an efficient approach to instigate an interest
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.