Zobrazeno 1 - 10
of 6 770
pro vyhledávání: '"interactive robots"'
Object permanence, which refers to the concept that objects continue to exist even when they are no longer perceivable through the senses, is a crucial aspect of human cognitive development. In this work, we seek to incorporate this understanding int
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.08231
Autor:
Park, Jeongeun, Jeong, Taemoon, Kim, Hyeonseong, Byun, Taehyun, Shin, Seungyoon, Choi, Keunjun, Kwon, Jaewoon, Lee, Taeyoon, Pan, Matthew, Choi, Sungjoon
This paper presents the design and development of an innovative interactive robotic system to enhance audience engagement using character-like personas. Built upon the foundations of persona-driven dialog agents, this work extends the agent's applica
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.10041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kadem Gürkan Akyazı, Şule Baştemur
Publikováno v:
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, Vol 16, Iss 1, Pp 16-30 (2024)
Robots are becoming increasingly common in many areas of human life as technology advances. Considering the usage areas, robots appear in a wide range, from entertainment to psychotherapy. In addition to its role in facilitating human life, its use i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db72bd715aed44d3889eb1ed841e47c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akyazı, Kadem Gürkan1 kademgurkanakyazi@hotmail.com, Baştemur, Şule2
Publikováno v:
Current Approaches in Psychiatry / Psikiyatride Guncel Yaklasimlar. 2024, Vol. 16 Issue 1, p16-30. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.