Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"interactive augmented reality"'
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 3, pp. 446-462.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-07-2023-0222
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 78219-78231 (2024)
The increasing adoption of language learning apps that utilize Augmented Reality (AR) and Artificial Intelligence (AI) for speech recognition has sparked interest in the potential benefits for phonetics education. However, currently available AR apps
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bc62b7fb68b4e8490aa3662f8c9ae9e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 109498-109509 (2022)
Augmenting virtual objects into a real scene requires estimating the scene illumination so that the augmented objects can become visually coherent with real objects. We propose an online technique that learns the illumination from image sequences cap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36e2105b57934664a811ccd4c9fa8ef1
Autor:
Chun Lam, Meng, Kei Tee, Hwei, Muhammad Nizam, Siti Soleha, Che Hashim, Nurhazarifah, Asylah Suwadi, Nur, Yee Tan, Siok, Abd Majid, Nazatul Aini, Arshad, Haslina, Yee Liew, Sook
Publikováno v:
TEM Journal. 9(1):351-360
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=838763
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meng Chun Lam, Hwei Kei Tee, Siti Soleha Muhammad Nizam, Nurhazarifah Che Hashim, Nur Asylah Suwadi, Siok Yee Tan, Nazatul Aini Abd Majid, Haslina Arshad, Sook Yee Liew
Publikováno v:
TEM Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 351-360 (2020)
Conventionally, the interaction between a user and augmented reality (AR) application is limited. Mostly, it allows virtual information browsing on the AR marker or basic manipulation such as moving and resizing of the 3D model. This study presents a
Autor:
BALLESTIN, GIORGIO
Augmented Reality (AR) is a technology that has been growing in interest in the past decade. Many factors are currently hindering its distribution to the general public. The heavy processing requirements, hardware limitations, and the need for an eas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::982ec7d2edce032d297d2a8b08ed16d8
http://hdl.handle.net/11567/1046985
http://hdl.handle.net/11567/1046985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kinetik, Vol 1, Iss 1, Pp 33-38 (2016)
Pertumbuhan bisnis properti di Indonesia setiap tahun mengalami peningkatan, namun tidak banyak pihak pengembang properti di Indonesia yang memanfaatkan teknologi Augmented Reality (AR) sebagai media promosi untuk memasarkan produk, rata-rata masih m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.